тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів за темою: «Soft skills в дії: як формувати м’які навички в молодших здобувачів освіти».

Підвищення професійної компетентності педагогів, удосконалення методики навчання учнів початкових класів, поширення сучасних педагогічних ідей та формування soft skills у педагогів і дітей, з 13 жовтня по 17 жовтня 2025 року було проведено Тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів за темою: «Soft skills в дії: як формувати м’які навички в молодших здобувачів освіти».
У межах Тижня було проведено такі заходи:

  • Презентація-драйвер «Soft skills в дії».
    Заступники директора з НВР Карпенко Н.Є. та Ясногор С.М. розкрили поняття «Soft skills» – м’які навички, звернули увагу педагогів на виклики сучасності та необхідності формування цих навичок в учнів початкових класів. Керівник МО Дубранова В.А. акцентувала увагу на необхідності професійного росту вчителів, важливості самоосвіти з цього питання.
  • Педагогічна дискусія «Soft skills у дії: комунікація, співпраця, емпатія». Класоводи 1 – 4 класів та вчителі-предметники, що викладають в цих класах обговорили актуальність формування soft skills в учнів молодших класів.
  • Майстер-класи з використання ігрових технологій, цифрових інструментів та вправ для розвитку м’яких навичок учнів.
    Учителі Підопригора В.А., Колдунова А.В., Щербаченко Н.Є. провели гру «Вірю – не вірю», метою якої є розвиток вміння аналізувати інформацію та відрізняти факти від вигадок. Вправи «Хронометр завдань» та «Хвилинка-герой» на розвиток навичок тайм-менеджменту, уваги й самоконтролю, що мали метою вчити учнів ефективно організовувати свій день, допомагати виконувати завдання ефективніше, презентували Дмитрієва С.В. та Ясногор С.М. Прийоми роботи над розвитком фантазії та креативного мислення продемонстрували вчителі Дубранова В.А. (вправа «Закінчи картину»), Денисенко В.Л. (вправа «Що, якби…»), Ганжа С.В. (гра «Асоціативний місток»), Карпенко Н.Є. (вправа «10 способів використати…»), Дудка Є.А. (вправа “Винайдіть нове призначення…”). Важливою «м’якою» навичкою є розвиток критичного мислення. Змістовно і цікаво роботу над іі формуванням продемонструвала Крикун Л.О. у вправі «Аргумент-контраргумент». Формували вміння визначати та виражати свої емоції, розвивали емоційний інтелект учнів Мотузко Л.П. (вправа «Стоп-кадр емоцій») та Лужецька А.С. (вправа «Мій настрій сьогодні»).
    Сучасним дітям вкрай не вистачає навичок взаємодії, роботи в команді. Вправи на їх розвиток продемонстрували Шульженко А.В. («Малюнок по колу»), Савченко В.О. (вправа «Дзеркало»), Гузар І.В. (Гра «Переправа через річку»), Курбатова В.М. (Гра «Місток довіри»).
  • Відкрите засідання методичного об’єднання – дискусійна панель «Учитель майбутнього» з обговоренням ідей формування критичного мислення, командної роботи та креативності в учнів.
    За результатами проведених заходів відзначено високий рівень активності педагогів, творчий підхід до організації роботи,
    практичну спрямованість представлених матеріалів, використання сучасних освітніх технологій та методів.
Прокрутка до верху