Освітні програми, що реалізуються в закладі

УХВАЛЕНО:                                                                                                На засіданні педагогічної радипротокол №   11                                                                                       «26» червня 2020 р.                                                                                                                                                                                                                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ:                                                                                ДиректорЛ.П.Коробка _________    

Освітня програма

комунального закладу освіти

“Навчально-виховний комплекс №66

” Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад” Дніпровської міської ради

на 2023/2024 навчальний рік

  

НАДАНО ЧИННОСТІ ТА ВВЕДЕНО В ДІЮ

Наказ № 136 від 27.08.2020 р.

ЗМІСТ

1. Загальні  положення програми

2.  Розділ 1. Призначення НВК та засіб його реалізації.

3.  Розділ 2. Опис “моделі” випускника НВК.

4.  Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу НВК

5.  Розділ 4. Пояснювальна записка до навчального плану

6.  Розділ 5. Освітня програма (Навчальний план) 1-11 класів

7.  Розділ 6. Навчальні програми для 1-11 класів

Загальні положення

Освітня програма комунального закладу овіти “Навчально-виховний комплекс №66″Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”Дніпровської міської ради (далі НВК №66) розроблена на основі державних освітніх стандартів і зразків освітніх навчальних програм, курсів, дисциплін. нормативно- правових, законодавчих документів про освіту, що ґрунтуються на Конституції України, законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства». Національній доктрині розвитку освіти, указах Президента «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», Указу Президента України від 16.12.2011 №1163/2011 «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні», Концепції профільного навчання, Концепції національно-патріотичного виховання.

Практична діяльність у 2020-2021 н.р. буде побудована згідно з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, річним планом роботи, який в цілому охоплює усі напрями діяльності, внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

  • статут НВК;
  • правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені зборами трудового колективу;
  • колективний договір.

Типові документи відповідають діючому законодавству, всім нормативним документам, що регламентують перебування здобувачів освіти  у закладі освіти, Конвенції ООН “Про права дитини”, Концепції Нової Української Школи.

Освітня програма НВК № 66 на 2023 – 2024 навчальний рік складена у відповідності до наказів МОН України основі Типових освітніх програм, що затверджені наказами МОН України, а саме:

дошкільний навчальний заклад:

  • група короткотривалого перебування дітей старшого дошкільного віку – за освітньою програмою «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України № 1/11-7684 від 01.08.2017 року).

початкова школа:

  •  1-А, 2-А, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б класи – за Типовим навчальним планом освітньої програми початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»; затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. № 1272, 1273; лист ДСЯОУ від 06.08.2020р. № 01/01-23/929.
  •   2-Б клас – за Типовим навчальним планом освітньої програми початкової школи за педагогічною технологією «Росток»; затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. № 1272, 1273; лист ДСЯОУ від 11.09.2020р. № 01/01-23/1045.
  •   3-В клас – за Типовим навчальним планом освітньої програми початкової школи за системою розвивального навчання ДРіМ; затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. № 1272, 1273; лист ДСЯОУ від 11.09.2020р. № 01/01-23/1043.
  •   1-Б, 1-В, 1-Г, 2-В, 2-Г класи – за Типовим навчальним планом для 1-2 класів початкової школи з українською мовою навчання (Типова освітня програма Шияна Р.Б.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1272 від 08.10.2019р. – Нова українська школа;
  •   3-Г, 3-Д, 4-В, 4-Г класи – за Типовим навчальним планом для 3-4 класів початкової школи з навчанням українською мовою навчання (Типова освітня програма Шияна Р.Б.); затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1273 від 08.10.2019р. – Нова українська школа;

основна школа

  • 5 – 8  класи – за Типовою освітньою програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405 (таблиця 12;
  • 5 – 9 класи – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання ІІ ступеню, які працюють за науково – педагогічним проектом “Інтелект України”, затвердженим наказом Міністерства освіти та науки  України № 1319 від 02.11.2016 р. (додаток 3),зі змінами внесеними наказом МОН від 27.05.2019 №722;

старша школа

 10-А клас – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання ІІІ ступеню, які працюють за науково – педагогічним проектом “Інтелект України”, затвердженим наказом Міністерства освіти та науки  України № 1319 від 02.11.2016 р. (додаток 3), від 28.11.2019 р. № 1493 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» та від 31.03.2020 р. № 464 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня»,  природничо-математичний напрям, математичний профіль навчання та вивченням іноземної мови на профільному рівні.

10-Б клас – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 (таблиці 2,3 до Типової освітньої програми), суспільно-гуманітарний напрям, профіль Українська філологія.

11-А – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 (таблиці 2,3 до Типової освітньої програми), природничо-математичний напрям, математичний профіль.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 2 – 4-х класів закладів загальної середньої освіти складає 2695 годин/навчальний рік:

  • для 2-х класів – 875 годин/навчальний рік,
  • для 3-х класів – 910 годин/навчальний рік,
  • для 4-х класів – 910 годин/навчальний рік,
  • для 5-х класів – 1050 годин/навчальний рік,
  • для 6-х класів – 1155 годин/навчальний рік,
  • для 7-х класів – 1172,5 годин/навчальний рік,
  • для 8-х класів – 1207,5 годин/навчальний рік,
  • для 9-х класів – 1260 годин/навчальний рік,
  • для 10-х класів – 1330 годин/навчальний рік,
  • для 11-х класів – 1330 годин/навчальний рік;

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у 1 класі – 35 хвилин, 2-4 класах – 40 хвилин, 5-12 класах – 45 хвилин.

Навчальні плани включають інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, в якій передбачено додатковий час на навчальні курси за вибором, факультативи, індивідуальні та групові заняття. Навчальний час, передбачений на варіативну складову може бути використаний на предмети інваріантної складової, на проведення індивідуальних та групових занять.

Освітня програма НВК №66 спрямована на:

–  формування загальної культури особистості здобувачів освіти;

–   адаптації здобувачів освіти до життя в суспільстві;

– створення основи для усвідомленого вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм;

– виховання громадянськості, працьовитості, поваги до прав і свобод людини, любові до Батьківщини, оточуючого середовища.

Розділ 1. Призначення НВК та засіб його реалізації.

Духовна сила нації – творчий потенціал народу, глибоке усвідомлення надбання українців минулих років. Найважливіше завдання сучасної закладу загалної освіти – розвивати творчі здібності учнів, допомагати їм реалізовувати свої таланти. Всебічний і гармонійний розвиток особистості передбачає єдність її освіченості, вихованості, загального розвитку. Виходячи з завдань сучасного закладу освіти, процес навчання покликаний забезпечувати три функції – освітню, виховну, розвиваючу.

Навчання має комплексний вплив на особистість, незважаючи на те, що освітня функція найбільш специфічна для даного процесу. Сама освіта передбачає формування не лише знань і умінь, але й певних якостей, світогляду, ідейності, моральності особистості та ін. Умовне виділення освітньої, виховної і розвиваючої функції є корисним у практичній діяльності вчителя, особливо при плануванні завдань навчання.

Освітня функція передбачає, в першу чергу, засвоєння наукових знань, формування спеціальних і загально-навчальних умінь і навичок. Наукові знання передбачають факти, поняття, закони, закономірності, теорії, узагальнену картину світу. У відповідності з освітньою функцією вони повинні стати надбанням особистості, ввійти в структуру її досвіду. Найповніша реалізація цієї функції повинна забезпечити повноту, систематичність і усвідомленість знань, їх міцність і дієвість. Це вимагає такої організації процесу навчання, щоб із змісту навчального предмета, що відображає відповідну галузь наукового знання, не випадали елементи, які є важливими для розуміння основних ідей і суттєвих причинно-наслідкових зв’язків, щоб у загальній системі знань не утворювалося пустот. Знання повинні бути належним чином впорядковані, набуваючи все більшої стрункості й логічної впорядкованості, щоб нові знання випливали з раніше засвоєних і прокладали шлях до наступних знань.

Конкретним результатом реалізації освітньої функції є дієвість знань, що виражається в свідомому оперуванні ними, у здатності мобілізувати попередні знання для отримання нових, а також сформованість найважливіших як спеціальних, так і загально-навчальних умінь і навичок.

Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави. Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання

відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.

Рівнями освіти в НВК є:

  • дошкільна освіта, яка відповідає нульовому рівню Національної рамки кваліфікацій;

(представлена у НВК №66 групою дітей старшого дошкільного віку короткотривалого перебування)

  • початкова освіта, яка відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій; ( 1-4 класи)
  • базова середня освіта, яка відповідає другому рівню Національної рамки кваліфікацій;

(гімназія, 5-9 класи)

  • профільна середня освіта, яка відповідає третьому рівню Національної рамки кваліфікацій;

( гімназія, 10-11 класи)

Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.
  2. Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.
  3. Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.
  4. Компетентності в природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.
  5. Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
  6. Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.
  7. Соціальні і громадянські компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.
  8. Підприємливість. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.
  9. Загальнокультурна грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
  10. Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя
  11. Інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Наскрізні лінії

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; вони враховуватимуться при формуванні шкільного середовища.

Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

  1. Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
  2. Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
  3. Завданням наскрізної лінії «Здоров’я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
  4. Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

У 2020-2021 навчальному році у КЗО НВК № 66 буде навчатись  993 учні та 20 вихованців дошкільного відділення. Навчальна потужність 1200 учнів. Навчально-виховний процес забезпечують 83 працівників НВК, з них 58 педагоги, серед яких 13  вчителів зі званням “вчитель методист”, 13 учителів зі званням “Старший учитель”, 30 учителів із Вищою кваліфікаційною категорією, 6 учителів із І категорією, 3 учителя із ІІ категорією. У НВК працюють 14  учителів-пенсионерів. Педагогічний склад постійно оновлюється.

Розділ 2. Модель випускника НВК.

Випускник НВК № 66  – це людина освічена, що самостійно здобуває знання, готова до прийняття морально виправданих рішень. Отже, сучасний випускник вміє усвідомлювати різноманіття життєвих цінностей (свобода, співпраця, повага іншої особистості), особисту самоцінність. Вміє здійснювати вибір: жити й працювати в різновіковому колективі. Здатний планувати своє життя у відповідності з метою, приймати рішення. Має життєвий досвід діяльності в групі: під керівництвом, самостійно, в парі, з книгою, з документами, з приладами, з комп’ютером.

Основні характерологічні орієнтири особистості випускника – вільна особистість. Особистість, що має високий рівень самосвідомості, громадянськості та самодисципліни. Така, що поважає себе, усвідомлює свою цінність та цінність іншої особистості, здатна нести відповідальність перед собою та суспільством. Гуманна особистість – проявляє милосердя, доброту, здатність до співпереживання, терпимість і доброзичливість. Готова надати допомогу, прагне до миру й розуміє цінність людського життя. Духовна особистість – має потребу до пізнання й самопізнання, рефлексії, має потребу в красі й спілкуванні. Творча особистість – наділена розвинутими здібностями, зананнями, вміннями, навичками, розвинутим інтелектом. Практична особистість – знає основи компютерної гармотності, професійної підготовки, має естетичний смак, гарні манери, знає й поважає. Це людина, яка є прихильником здорового способу життя.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів початкової ланки. Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно- діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Таким чином, педагогічний колектив  КЗО “Навчально-виховний комплекс №66″ Гімназія -початкова школа-дошкільний навчальний заклад” Дніпровської міської ради повинен виховувати випускника, який здатний до самовизначення й самореалізації.

Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу НВК

Завдання, що проголошені в стратегічному документі освіти – Національній доктрині розвитку освіти, спрямовані на перехід системи освіти на новий тип гуманістично-інноваційної освіти, її конкурентоспроможність у європейському та світовому освітньому просторі, формуванні покоління молоді, що буде захищеним на мобільному ринку праці, здатним робити особистісний духовно-світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички та компетентності для інтеграції в суспільство на різних рівнях, буде здатним до навчання впродовж життя. Такі позиції потребують від сьогоднішньої школи особливих підходів до оновлення змісту освіти та застосування нових педагогічних підходів до навчання, упровадження інформаційних та комунікаційних технологій, які модернізують процеси в будь-якій галузі суспільства. Очевидно, що освіта потребує збалансування всіх чинників.

Сучасна парадигма освіти орієнтує заклад освіти на реалізацію особистісно орієнтованого навчання. Метою шкільної освіти є розвиток та виховання людини, здатної впливати на особистісну освітню траєкторію, здатну при цьому порівнювати її з національними та загальнолюдськими досягненнями.

Для досягнення нових цілей освіти НВК обрав для себе стратегічну ідею – розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти, яка є основою універсальної, здатної до динамічного розвитку особистості. Для формування навичок соціальної компетентності необхідно, на наш погляд, створити умови для розвитку основних трьох складових соціальної компетентності:

  • інтелектуальної компетентності (уміння та навички, які формуються в учнів у процесі предметного розуміння, спонукають до появи високого рівня «особистісного знання» й використовуються для розв’язання нестандартних ситуацій);
  • ситуативного самовизначення (уміння робити відповідальний вибір на підставі особистих якостей, здібностей та задатків);
  • культури співвіднесення (системи діалогічного сприйняття ціннісних позицій, коли учень у змозі виділити та сформувати особисту ціннісну позицію та співвіднести її з позиціями інших і знайти оптимальне рішення).

Педагог повинен вступити в особливі взаємовідносини з учнем, які засновані на розумінні його головних інтересів, рівня розвитку та актуального стану.

Початкова школа (1-4 класи)

На першому ступені пропонуються такі освітні програми: Нова Українська Школа, розвиваюче навчання (освітні програми “Росток” та “Інтелект України” ) та надання додаткових освітніх послуг за бажанням батьків на комерційній основі. Наявність різних систем навчання пов’язано з особливостями розвитку молодших школярів: класична система забезпечує по закінченні початкової школи достатню навчальну базу дітям, які мають недостатній рівень підготовки до школи, а інші на основі бажання та можливостей самої дитини та її батьків обирають систему розвиваючого навчання (глибоке занурення в понятійну роботу з теоретичним матеріалом) або навчання з деяким розширенням основних предметних знань. Частина навчального навантаження з фізичної культури (1 година на тиждень) буде використовуватись на вивчення предмета хореографії, що забезпечує рухову активність учнів. Система додаткової освіти буде складатися з роботи предметних гуртків, дослідницької діяльності (проекти) та вивчення курсів за вибором “Місто мого дитинства” та “Уроки для сталого розвитку”.Також у 1-2 класах запроваджено години індивідуальних консультацій та занять, що забезпечує постійну взаємодію учнів, які не достатньо засвоїли матеріал на уроці,з учителем.

Основна школа (5 – 9 класи)

Навчання в 5 – 9 класах НВК має власні завдання щодо розвитку життєвої компетентності учня.

По-перше, це консолідація розвинених життєвих навичок. По-друге, це розвиток функціональної грамотності учня шляхом формування функціональних компетенцій та пов’язаних з ними здатностей:

  • здатність працювати з текстами;
  • графічна грамотність;
  • здатність до конструктивного спілкування;
  • рефлективність, культура мислення;
  • трудові навички, елементарна технологічна грамотність;
  • здатність до самопізнання, самовиховання.

Старша школа (10 – 11 класи). Профільне навчання

До моменту закінчення школи старшокласник має підійти психологічно готовим до вступу в доросле життя. Це зумовлює наявність потреб та здібностей, які допоможуть учням реалізуватися в житті.

Метою педагогічного процесу на даному етапі є завершення середньої освіти на базі профільного навчання з наданням можливості побудови індивідуальної освітньої та професійної стратегії учня на основі його ціннісної позиції.

Головним методологічним принципом побудови навчання на цьому ступені є системний підхід до формування й розвитку предметної (змістовної) та професійної (практичної, дослідницької, проектної) сфер діяльності учня через розвиток міжпредметних зв’язків та загальних принципів побудови наукового знання. Це буде спонукати до формування професійного само-визначення кожної дитини.

Розділ 4 . Пояснювальна записка до навчальних планів

Загальні засади.

I.     Форма власності: комунальна

II.   Підпорядкування: Міністерство освіти і науки України.

III. Режим роботи навчального закладу п’ятиденний.

Мова навчання: українська.

У 2023-2024 навчальному році у закладі сформовано 33 класів:

Освітній рівеньКількість класівОрієнтовначисельність учнів
І ступень(1-4 класи)17484
ІІ ступень (5-9 класи)18551
ІІІ ступень(10-11(12) класи)7234
 Усього 42 1269

Розклад дзвінків

УрокиТривалість урокуТривалість перерви, хвилин
1 класи
1 урок                                  08:00 – 08:35                               20
2 урок08:55 – 09:3020
3 урок09:50 – 10:2520
4 урок10:45 – 11:20 
   
2-4 класи
1 урок08:00 – 08:4015
2 урок08:55 – 09:3515
3 урок09:50 – 10:3015
4 урок10:45 – 11:2565
5 урок12:30 – 13:1010
6 урок13:20 – 14:00 
5-11 класи
1 урок8:15 – 9:0015
2 урок9:15 – 10:0010
3 урок10:10 – 10:5510
4 урок11:05 – 11:5010
5 урок12:00 – 12:4510
6 урок12:55 – 13:4010
7 урок13:50 – 14:3510
8 урок14:45 – 15:3010
9 урок15:40 – 16:25

 МЕРЕЖА  КЛАСІВ

 №з/пКласЗагальна чисельність учнівз них у тому числі учнів, які навчатимуться за індивідуальною формою (сімейна, екстернат, педагогічний патронаж)Форма навчання у класі(змішана чи дистанційна)Змінність навчання (І зміна, ІІ зміна)Іноземна моваСпецифіка класу(вказати профільний предмет, поглиблене вивчення предмету, нетипові програми, інклюзія тощо)першадруга11-А290змішанаІ змінаанглійська Інтелект України, інклюзія21-Б320змішанаІ змінаанглійська НУШ, інклюзія31-В290змішанаІ змінаанглійська НУШ, інклюзія41-Г3011дистанційнаІ змінаанглійська НУШРазом:класів – 4учнів – 12011     52-А260змішанаІ змінаанглійська Інтелект України62-Б357дистанційнаІ змінаанглійська Росток72-В331дистанційнаІ змінаанглійська НУШ, інклюзія82-Г210змішанаІ змінаанглійська НУШРазом:класів – 4учнів -1158     93-А310змішанаІ змінаанглійська Інтелект України, інклюзія103-Б256дистанційнаІ змінаанглійська Інтелект України113-В320дистанційнаІ змінаанглійська ДРіМ (Ельконін – Давидов), інклюзія123-Г371дистанційнаІ змінаанглійська НУШ133-Д160змішанаІ змінаанглійська НУШ, інклюзіяРазом:класів – 5учнів -1417     144-А350змішанаІ змінаанглійська Інтелект України154-Б180дистанційнаІ змінаанглійська Інтелект України164-В270змішанаІ змінаанглійська НУШ174-Г282дистанційнаІ змінаанглійська НУШРазом:класів – 4учнів – 1082     1-4класів – 17учнів – 48428     185-А370змішанаІ змінаанглійська Інтелект України195-Б343дистанційнаІ змінаанглійська Інтелект України205-В370змішанаІ змінаанглійськапольськаНУШ215-Г4417дистанційнаІ змінаанглійськапольськаНУШ, інклюзіяРазом:класів – 4учнів – 15220     226-А300змішанаІІ змінаанглійська Інтелект України236-Б248дистанційнаІІ змінаанглійська Інтелект України246-В265дистанційнаІІ змінаанглійська Росток256-Г310змішанаІІ змінаанглійськапольськаНУШ266-Д3111 дистанційнаІІ змінаанглійськапольськаНУШ, інклюзіяРазом:класів – 5учнів – 14224     277-А304дистанційнаІІ змінаанглійська Інтелект України287-Б4110дистанційнаІІ змінаанглійська  297-В260змішанаІІ змінаанглійська  Разом:класів – 3учнів – 9714     308-А4311дистанційнаІІ змінаанглійська Інтелект України318-Б180змішанаІІ змінаанглійська Інтелект України328-В242дистанційнаІІ змінаанглійська  Разом:класів – 3учнів – 8513     339-А180змішанаІІ змінаанглійська Інтелект України349-Б245дистанційнаІІ змінаанглійська Інтелект України359-В332дистанційнаІІ змінаанглійська  Разом:класів – 3учнів – 757     5-9класів – 18учнів – 55178     3610-А240змішанаІІ змінаанглійська Інтелект України3710-Б6325дистанційнаІІ змінаанглійська Українська  філологія 3810-В220змішанаІІ змінаанглійська Математика, інформатика3910-Г270змішанаІІ змінаанглійська ІсторіяРазом:класів – 4учнів – 13625     4011-А295дистанційнаІІ змінаанглійська Математика4111-Б352дистанційнаІІ змінаанглійська Українська філологія4211-В345дистанційнаІІ змінаанглійська ІсторіяРазом:класів – 39812     10-11 класів – 7учнів –  23437     1-11класів – 42учнів –1269143     З них класів за змішаною формою –19 У них учнів за змішаною формою –5160     З них класів за дистанційною формою – 23 У них учнів за дистан-ційною формою – 753143     
 
      
     

Початкова школа

     Навчальні плани школи І ступеня складені на основі:

початкова школа:

  •   1-А, 2-А, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б класи – за Типовим навчальним планом освітньої програми початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»; затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. № 1272, 1273; лист ДСЯОУ від 06.08.2020р. № 01/01-23/929.
  •   2-Б клас – за Типовим навчальним планом освітньої програми початкової школи за педагогічною технологією «Росток»; затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. № 1272, 1273; лист ДСЯОУ від 11.09.2020р. № 01/01-23/1045.
  •   3-В клас – за Типовим навчальним планом освітньої програми початкової школи за системою розвивального навчання ДРіМ; затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019р. № 1272, 1273; лист ДСЯОУ від 11.09.2020р. № 01/01-23/1043.
  •   1-Б, 1-В, 1-Г, 2-В, 2-Г класи – за Типовим навчальним планом для 1-2 класів початкової школи з українською мовою навчання (Типова освітня програма Шияна Р.Б.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1272 від 08.10.2019р. – Нова українська школа;
  •   3-Г, 3-Д, 4-В, 4-Г класи – за Типовим навчальним планом для 3-4 класів початкової школи з навчанням українською мовою навчання (Типова освітня програма Шияна Р.Б.); затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1273 від 08.10.2019р. – Нова українська школа;

Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти складає 3500 годин/навчальний рік: для 1-х класів – 805 годин, для 2-х класів – 875 годин/навчальний рік, для 3-х класів – 910 годин/навчальний рік, для 4-х класів – 910 годин/навчальний рік

Вивчення освітніх галузей – мови і літератури (українська мова (1 – 4 кл.), англійська мова (1 – 4 класи,математична (1 – 4 кл.), «Я досліджую світ» (1 клас), природознавство (2 – 4 кл.), мистецька – образотворче мистецтво (1 – 4 кл.)  музичне мистецтво (1 – 4 кл.), технологічна (1 – 4 класи). фізкультурна (1 – 4 класи), суспільствознавство (3 – 4 кл.).

За рахунок годин варіативної частини навчального плану у початковій школі введено :

Години на індивідуальні години та консультації – 1 – 2 класи по 1 год;

курси за вибором:

– Місто мого дитинства та Уроки для сталого розвитку 3 класи- 1 година-0,5 годин;

– інтегрований курс “Навколишній світ” – 1 година, 1-В клас

Додаткова година на вивчення мови національних меншин – 2-Б клас  2 год;

Основна школа

  • Навчальні плани школи ІІ ступеня складені 5 – 8  класи – за Типовою освітньою програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405 (таблиця 12;
  • 5 – 9 класи – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання ІІ ступеню, які працюють за науково – педагогічним проектом “Інтелект України”, затвердженим наказом Міністерства освіти та науки  України № 1319 від 02.11.2016 р. (додаток 3),зі змінами внесеними наказом МОН від 27.05.2019 №722;

Згідно з типовими навчальними планами фізична культура не входить у гранично допустиме навчальне навантаження учнів.

Старша школа. Профільне навчання

Навчальні плани школи ІІІ ступеня складені на основі Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 за п’ятиденним робочим тижнем

10-А клас – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання ІІІ ступеню, які працюють за науково – педагогічним проектом “Інтелект України”, затвердженим наказом Міністерства освіти та науки  України № 1319 від 02.11.2016 р. (додаток 3), від 28.11.2019 р. № 1493 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» та від 31.03.2020 р. № 464 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня»,  природничо-математичний напрям, математичний профіль навчання та вивченням іноземної мови на профільному рівні.

10-Б клас – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 (таблиці 2,3 до Типової освітньої програми), суспільно-гуманітарний напрям, профіль Українська філологія.

11-А – за Типовим навчальним планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 (таблиці 2,3 до Типової освітньої програми), природничо-математичний напрям, математичний профіль.

Додаткові години на вивчення предметів поглибленно:

– Українська мова : 10-Б клас –  2 години на тиждень,11-А клас – 2 години на тиждень;

– Українська література: 10-Б клас, 2 години на тиждень,11-А -2 години на тиждень;

– Зарубіжна література: 10-Б клас – 2 години на тиждень, 11-А клас – 2 години на тиждень;

– Алгебра і початки аналізу та геометрія: 10-А клас – 3 години на тиждень;

– Захист Вітчизни: 10-А клас, 0,5 години на тиждень;

– Факультативні курси:

– Мова національної меншини: 10-Б клас, 1 година на тиждень;

– Основи християнської етики 10-А клас,10-Б клас -0,5 години на тиждень;11-А клас – 1 година на тиждень;

 Програмне забезпечення варіативного компоненту

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

№ №Назва курсуКласК-тьгодинНауково-методичне забезпечення (програма)
11      2         3Уроки для сталого розвитку2-В,3-В, 4-В 0,5НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМАКУРСУ ЗА ВИБОРОМ ДЛЯ 1-2 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ«УРОКИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. ШКОЛА ДРУЗІВ ПЛАНЕТИ»Автори: Пометун О.І., д.пед.н., професор, зав. лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України;Цимбалару А.Д. к.пед.н., ст.наук.сп. лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.Онопрієнко О.В., к.пед.н., зав. лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України;Андрусенко І. В., наук.сп. лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.
22Навколишній світ1-В1Програма з інтегрованого курсу “Навколишній світ” для 1, 2 класів (авт. Пушкарьова Т. О.) 2018, Лист МОН  від 25.05.2018 р. № 1/9-344

ОСНОВНА  ТА СТАРША (ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ) ШКОЛА

Назва курсуКласК-тьгодинНауково-методичне забезпечення (програма)
11 Історія рідного краю 5-70,5Історія рідного краю. Дніпропетровщина Братаніч Б.В., Базилевська Л.Л Затверджено Вченою радою ДОІППО (протокол № 7 від 26.09.2016 р.) і отримано гриф “Вчена рада ДОІППО рекомендує до друку”
222«Морально-ціннісні аспекти формування навичок здорового способу життя у старших підлітків»(34 год)   Навчальна програма факультативного курсу «Морально-ціннісні аспекти формування навичок здорового способу життя у старших підлітків» (укл. Савченко Р.О., Соляник О.В.Лист ІМЗО від 23.05.2016 № 2.1/12-Г-227
 333Уроки для сталого розвитку5-6,10 – 117-Б110,5Уроки для сталого розвитку Пометун О., Карамушка ВЛист ІІТЗО від 06.03.2014
 444 Креслення   Навчальна програма “Креслення” (за ред. Дятленка С.М.) Лист ІМЗО від 25.09.2018 №22.1/12-Г-904
 555Я,моє життя,моє здоровя’я5-Б,5-В1Програма «Вчимося жити разом. Програма з розвитку соціальних навичок учнів основної і старшої школи у курсі «Основи здоров’я» (авт. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. та інші) 5-11 класиТОВ «Видавництво Алатон»Лист ІМЗО від 13.12.2017 № 21.1/12-Г-813
66 Основи християнської етикиНавчальна програма курсу за вибором “Мій екологічний вибір” ,автор Колонькова О.О., Інститут проблем вихованняНАПН України, лист ІІТЗО від 03.08.2016 № 2.1/12-Г-637
 776Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу91Програма навчального курсу для учнівської молодістаршого підліткового віку “Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу2(авт.Воронцова Т.В.,Оржежовська В.М., Пономаренко В.С.), Алатон, лист ІІТЗО від 26.06.2015 № 14.1/12-Г-741
88Індивідуальні консультації з хімії 7-Б, 7-В,8-Б,8-В0,5-1Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Директор НВК:                                         Л.П.Коробка

Розділ 5. Робочий навчальний план  1-11 класів

Додаток 1

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

ДНЗ

Група короткотривалого перебування дітей старшого дошкільного віку – за освітньою програмою «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України № 1/11-7684 від 01.08.2017 року).

ДеньРежим роботиДіяльність, організована вихователем з усіма дітьмиДіяльність з підгрупами дітей, індивідуальна робота за ініціативою вихователя чи дитиниСамостійна діяльність дітей
Понеділок15.00 – 17.001. Мовленнєва діяльність: розвиток мовлення2. Пізнавально-дослідницька діяльність: У світі природі3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність на вулиціПізнавально-дослідницька діяльність: досліди та експериментування на природному матеріалі Здоров’язберігальна, рухова діяльність: рухиПізнавально-дослідницька діяльність: у світі природи Художньо-естетична діяльність: аплікація/ліплення/малювання
Вівторок15.00 – 17.001. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення2. Художньо-естетична діяльність (малювання/ліплення/аплікація)3. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей (ігровий тренінг)Підготовка руки до письма Особистісний розвитокІгрова діяльність у мультисенсорному простор
Середа15.00 – 17.001. Мовленнєва діяльність: грамота2. Художньо-естетична діяльність: Художня література3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність в заліХудожньо-естетична діяльність: театр Здоров’язберігальна, рухова діяльність: рухиДитячий фільм-зал
Четвер15.00 – 17.001. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів + Художньо-естетична діяльність: музика2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення3. Особистісний розвиток (ігровий тренінг)Господарськопобутова діяльність Особистісний розвитокХудожньо-естетична діяльність: художня література/малювання/ ліплення/аплікація/конструювання/музика
П’ятниця15.00 – 17.001. Художньо-естетична діяльність (малювання/ліплення/аплікація/конструювання) + Мовленнєва діяльність: спілкування2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність в залі 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі природіСправи разом із батькамиМузично-театральна діяльність

         Директор                                                   Л.П.Коробка

Додаток 2

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

1-А, 1-Б – типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання  для закладів загальної середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» (таблиця 1) до Стандарту, затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018р. (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 24.07.2019 р. No 688)

Назва освітньої галузіНазва навчального предметаКількість годин на тиждень
1-А1-БРазом
Мовно-літературна(українська мова)Українська мова6612
МатематичнаМатематика336
Мовно-літературнаЯ пізнаю світ*88    16
Математична
Природнича
Соціальна і здоров’язбережувальна
Громадянська та історична
Технологічна
Фізкультурна
Мистецька
Іншомовна освітаІноземна мова224
Інформатична 
МистецькаМистецтво112
ФізкультурнаФізична культура**112
Хореографія**112
Разом20+2**20+2**40+4**
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:112
Проведення індивідуальних консультацій та групових занять112
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня202040
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи)232346

Додаток 3

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

1-В, 1-Г – Типовий навчальний план для 1-2 класів початкової школи з українською мовою навчання (Типова освітня програма Шияна Р.Б.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1272 від 08.10.2019р.

Назва освітньої галузіНазва навчального предметаКількість годин на тиждень
1-В1-ГРазом
Мовно-літературнаУкраїнська мова5510
Іноземна мова224
МатематичнаМатематика336
Мовно-літературнаЯ досліджую світ*77    14
Математична
Природнича
Соціальна
Здоров’язбережна
Громадянська та історична
Технологічна
Інформативна
МистецькаОбразотворче мистецтво112
Музичне мистецтво112
ФізкультурнаФізична культура**224
Хореографія**112
Усього: 19+3**19+3**38+6**
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:112
Проведення індивідуальних консультацій та групових занять112
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня202040
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету232346

Додаток 4

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

                                                          І ступінь

2-А, 2-Б – типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання  для закладів загальної середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» (таблиця 1) до Стандарту, затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018р. (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 24.07.2019 р. No 688)

Назва освітньої галузіНазва навчального предметаКількість годин на тиждень
2-А2-БРазом
Мовно-літературна (українська мова)Українська мова6612
МатематичнаМатематика336
Мовно-літературнаЯ пізнаю світ*88    16
Математична
Природнича
Соціальна і здоров’язбережувальна
Громадянська та історична
Технологічна
Фізкультурна
Мистецька
Іншомовна освітаІноземна мова336
МистецькаМистецтво112
ФізкультурнаФізична культура**112
Хореографія**112
Разом21+2**21+2**42+4**
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:224
Математика112
Я пізнаю світ112
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня222244
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи)252550

Додаток 5

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

3-В – типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання  для закладів загальної середньої освіти, що працюють за педагогічною технологією «Росток»  до Стандарту, затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018р. (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 24.07.2019 р. No 688)

Назва освітньої галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень
3-В
Інваріантна частина
Мовно-літературна (українська мова та література)Українська мова7
Мовно-літературнаІноземна мова3
МатематичнаМатематика5
ПриродничаНавколишній світ4
Громадянська та історична
Соціальна і здоров’язбережувальна, технологічна
МистецькаОбразотворче мистецтво1
Музичне мистецтво1
ІнформатичнаІнформатика1
ФізкультурнаФізична культура**2
Хореографія**1
Разом22+3**
Варіативна частина
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:1
Проведення індивідуальних консультацій та групових занять1
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня23
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи)26

Додаток 6

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

2-В, 2-Г – Типовий навчальний план для 1-2 класів початкової школи з українською мовою навчання (Типова освітня програма Шияна Р.Б.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1272 від 08.10.2019 р.

Назва освітньої галузіНазва навчального предметаКількість годин на тиждень
2-В2-ГРазом
Мовно-літературнаУкраїнська мова5510
Іноземна мова336
МатематичнаМатематика336
Мовно-літературнаЯ досліджую світ*88    16
Математична
Природнича
Соціальна
Здоров’язбережна
Громадянська та історична
Технологічна
Інформативна
МистецькаОбразотворче мистецтво112
Музичне мистецтво112
ФізкультурнаФізична культура**224
Хореографія**112
Усього: 21+3**21+3**42+6**
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:112
Проведення індивідуальних консультацій та групових занять112
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня222244
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету252550

Додаток 7

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

                                                          І ступінь

3-А, 3-Б – типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання  для закладів загальної середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» (таблиця 1) до Стандарту, затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018р. (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 24.07.2019 р. No 688)

Назва освітньої галузіНазва навчального предметаКількість годин на тиждень
3-А3-БРазом
Мовно-літературна (українська мова)Українська мова6612
МатематичнаМатематика448
Мовно-літературнаЯ пізнаю світ*88    16
Математична
Природнича
Соціальна і здоров’язбережувальна
Громадянська та історична
Технологічна
Фізкультурна
Мистецька
Іншомовна освітаІноземна мова336
ІнформатичнаІнформатика112
МистецькаМистецтво112
ФізкультурнаФізична культура**112
Хореографія**112
Разом23+2**23+2**46+4**
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:112
Я пізнаю світ112
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня232346
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи)262652

Додаток 8

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

3-Г, 3-Д – Типовий навчальний план для 3-4 класів початкової школи з навчанням українською мовою (Типова освітня програма Шияна Р.Б.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України № 1273 від 08.10.2019 р.

Назва освітньої галузіНазва навчального предметаКількість годин на тиждень
3-Г3-ДРазом
Мовно-літературнаУкраїнська мова5510
Іноземна мова336
МатематичнаМатематика448
Мовно-літературнаЯ досліджую світ*77    14
Математична
Природнича
Соціальна
Здоров’язбережна
Громадянська та історична
Технологічна
Інформативна
ІнформативнаІнформатика112
МистецькаОбразотворче мистецтво112
Музичне мистецтво112
ФізкультурнаФізична культура**224
Хореографія**112
Усього: 22+3**22+3**44+6**
Додаткові години для вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять:112
Проведення індивідуальних консультацій та групових занять112
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження учня232346
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету262652

Додаток 9

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

4-Б, 4-В –  Навчальний план початкової школи з українською мовою навчання; Таблиця 1 до Типової освітньої програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407.

 Освітні галузі Навчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
4-Б 4-В
Мови і літературиУкраїнська мова77
Іноземна мова(англ.)22
МатематикаМатематика44
ПриродознавствоПриродознавство22
СуспільствознавствоЯ у світі11
МистецтвоМузичне мистецтво11
Образотворче мистецтво11
ТехнологіїТрудове навчання11
Інформатика11
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я11
Фізична культура**22
Хореографія**11
Усього21+3**21+3**
Всього додаткових годин22
Додаткові години на вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занятьРосійська мова2 
Математика 1
Індивідуальні та групові консультації 1
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня2323
Всього фінансується2626

*Фізична культура не входить у гранично допустиме тижневе навантаження на учня

Додаток 10

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

І ступінь

4-А – типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня з навчанням українською мовою, які працюють за науково-педагогічним проектом “Інтелект України”, додаток 2 до наказу Міністерства освіти та науки України № 1319 від 02.11.2016 р.

Освітні галузі Навчальні предметиКількість годин на тиждень
4-А
Мови і літературиУкраїнська мова3,5
Читання3,5
Іноземна мова(англ)4
МатематикаМатематика4
Еврика1
ПриродознавствоЛюдина і світ2,5
СуспільствознавствоНавчаємося разом1,5
МистецтвоМузичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Мистецтво1
ТехнологіїТрудове навчання0,5
Інформатика1
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я0,5
Фізична культура**2
Хореографія**1
Усього23+3**
Всього додаткових годин
  
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня23
Всього фінансується26

Додаток 11

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІ ступінь

5-А, 5-Б, 6-А,6-Б – Навчальний план закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання ІІ ступеню, які працюють за науково – педагогічним проектом “Інтелект України”, додаток 3 до наказу Міністерства освіти та науки  України № 1319 від 02.11.2016 р. зі змінами  відповідно до наказу МОН № 722 від 24.05.19;

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах  
5-А5-Б6-А6-Б 
Мови і літературиУкраїнська мова3,53,53,53,5 
Українська література2222 
Іноземна мова (англ.)5555 
Зарубіжна література2222 
СуспільствознавствоІсторія України1111 
Всесвітня історія11 
Навчаємося разом2222 
Основи самоменеджменту 
Правознавство 
МистецтвоМистецтво1111 
МатематикаМатематика4444  
Алгебра 
Геометрія  
ПриродознавствоПриродознавство,навколишній світ22 
Природознавство, твої фізичні відкриття1111 
Біологія22 
Географія22 
Фізика 
Хімія 
ТехнологіїТрудове навчання1111
Інформатика1111
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я0,50,50,50,5
Фізична культура3333
Разом26+326+329+329+3
Додатковий час на навчальні предмети,факультативи, індивідуальні заняття2222
Математика2222 
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня28283131 
Всього фінансується31313434 

Додаток 12

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІ ступінь

7-А, 8-А, 9-А – Навчальний план закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання ІІ ступеню, які працюють за науково – педагогічним проектом “Інтелект України”, додаток 3 до наказу Міністерства освіти та науки  України № 1319 від 02.11.2016 р. зі змінами  відповідно до наказу МОН № 722 від 24.05.19;

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах 
7-А8-А9-А 
Мови і літературиУкраїнська мова2,522 
Українська література222 
Іноземна мова (англ.)555 
Зарубіжна література222 
СуспільствознавствоІсторія України11,51,5 
Всесвітня історія111 
Навчаємося разом 
Основи самоменеджменту11 
Правознавство1 
МистецтвоМистецтво110,5 
МатематикаМатематика 
Алгебра2,52,52,5  
Геометрія1,51,51,5 
ПриродознавствоПриродознавство,навколишній світ 
Природознавство, твої фізичні відкриття 
Біологія222 
Географія221,5 
Фізика223 
Хімія222 
ТехнологіїТрудове навчання111
Інформатика122
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я0,50,50,5
Фізична культура333
Разом30+331+331+3
Додатковий час на навчальні предмети,факультативи, індивідуальні заняття222
Алгебра111
Геометрія111
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня323333
Всього фінансується353636 

Додаток 13

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІ ступінь

5-В,6-В,7-Б,7-В- Навчальний план закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання і вивченням мови корінного, національної меншини, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405( таблиця 12).

Освітні галузі Навчальні предметиКількість годин на тиждень у класах 
5-В6-В7-Б7-В 
Мови і літературиУкраїнська мова3,53,52,52,5
Українська література2222
Іноземна мова (англійська)32+12+12+1
Мова національної меншини2222
Зарубіжна література2222
СуспільствознавствоІсторія України1111
Всесвітня історія111
Основи правознавства
МистецтвоМузичне мистецтво11
Образотворче мистецтво11
Мистецтво22
МатематикаМатематика44
Алгебра22
Геометрія22
ПриродознавствоПриродознавство2
Біологія222
Географія222
Фізика22
Хімія1,51,5
ТехнологіїТрудове навчання2211
Інформатика1111
Здоров’я і фізична куль-раОснови здоров’я1111
Фізична культура3333
Разом25,5+327,5+3+129+3+129+3+1
Додатковий час на навчальні предмети,факультативи, індивідуальні заняття2,53,533
Історія рідного краю (17 годин)0,5    
Основи християнської етики( 34 годин)111  
Креслення  11 
Уроки для сталого розвитку (17 годин) 0,5   
Індивідуальні консультації з хімії   1 
Я–моє здоров’я–моє життя (34 години)11   
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня28 313232 
Всього фінансується31343535 

Додаток 14

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІ ступінь

8-Б,8-В,9-Б, – Навчальний план закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання і вивченням мови корінного, національної меншини, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405( таблиця 12).

Освітні галузі Навчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
8-Б8-В9-Б
Мови і літературиУкраїнська мова222
Українська література222
Іноземна мова (англійська)2+12+12+1
Мова національної меншини222
Зарубіжна література222
СуспільствознавствоІсторія України1,51,51,5
Всесвітня історія111
Основи правознавства1
МистецтвоМузичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Мистецтво111
МатематикаМатематика
Алгебра222
Геометрія222
ПриродознавствоПриродознавство 
Біологія222
Географія221,5
Фізика223
Хімія222
ТехнологіїТрудове навчання111
Інформатика222
Здоров’я і фізична куль-раОснови здоров’я111
Фізична культура333
Разом29,5+3+129,5 +3+131+1+3
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття3,53,52
 
«Морально-ціннісні аспекти формування навичок здорового способу життя у старших підлітків»(34 год)  1
Основи християнської етики ( 34 години) 1 
Креслення (34 години)11 
Уроки для сталого розвитку (17 годин)0,50,5 
Індивідуальні консультації з хімії1  
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня323233
Всього фінансується353536

Додаток 15

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІІ ступінь

10-А – Типовим навчальним планом-схемою старшої профільної школи (10-11(12) класи) для закладів загальної середньої освіти, які працюють за науково-педагогічним проєктом “Інтелект України” (додаток 2) затвердженим наказами Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 р.№ 1493 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» та від 31.03.2020 р. № 464 «Про внесення змін  до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», природничо-математичний напрям, математичний профіль.

 Предмети                         Кількість годин на тиждень у класі
10-АПриродничо-математичний напрям(Математичний профіль)за Інтелект України
Базові предмети30
Українська мова2
Українська  література2
Зарубіжна література1
Іноземна мова ( англ.)5
Україна і світ3
Алгебра4+2
Геометрія2+1
Біологія і екологія2
Географія1,5
Фізика і астрономія3
Хімія1,5
Фізична культура2
Захист України1
Вибірково-обов’язкові предмети2
Інформатика1
Технології1
Мистецтво0
РАЗОМ30+2+3
Варіативна складова 
Додаткові години  на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні курси та індивідуальні заняття6
Індивідуальні консультації 
Консультації з української мови1
Консультація з хімії1
Консультації з Захисту України (основи медичних знань)0,5
Факультатив
Основи християнської етики0,5
Гранично допустиме тижневе навантаження на учня33
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)38

Додаток 16

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІІ ступінь

10-Б – Типовий навчальний план закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 ( таблиця 2 і 3),  профіль Української філології.

 ПредметиКількість годин на тиждень у класі
10-БПрофіль Української філології
Базові предмети27
Українська мова2+2
Українська  література2+2
Зарубіжна література1+2
Іноземна мова2
Історія України 1,5
Громадянська освіта2
Всесвітня історія1
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)3
Біологія і екологія2
Географія1,5
Фізика і астрономія3
Хімія1,5
Фізична культура*3
Захист України1,5
Вибірково-обов’язкові предмети3
Інформатика1
Технології2
 Мистецтво0
РАЗОМ27+3+6
Додаткові години  на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні курси та індивідуальні заняття8
Факультативи
Мова національної меншини (34 години на рік)1
Основи християнської етики0,5
Індивідуальні консультації
Зарубіжна література0,5
Гранично допустиме тижневе навантаження на учня33
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)38

Додаток 17

Робочий навчальний план

комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс №66

“Гімназія-початкова школа-дошкільний навчальний заклад”

Дніпровської міської ради на 2023-2024 навчальний рік

ІІІ ступінь

11-А – Типовий навчальний план закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 ( таблиця 2 і 3), природничо-математичний напрям, математичний профіль.

 ПредметиКількість годин на тиждень у класі
11-АПриродничо-математичний напрям(Математичний профіль)
Базові предмети26
Українська мова2
Українська  література2
Зарубіжна література1
Іноземна мова ( англ.)2+1
Історія України 1,5
Всесвітня історія1
Громадянська освіта0
Алгебра2+4
Геометрія1+2
Біологія і екологія2
Географія1
Фізика і астрономія4
Хімія2
Фізична культура3
Захист України1,5
Вибірково-обов’язкові предмети3
Інформатика1
Мистецтво2
Варіативна складова 
Додаткові години  на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні курси та індивідуальні заняття9
Індивідуальні консультації
Українська мова0,5
Хімія0,5
Факультативи
 Основи християнської етики 1
Гранично допустиме тижневе навантаження на учня33
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)38

Прокрутка до верху